Blog

Wakker worden met de Matrassenman

Wij begrijpen als geen ander dat het heerlijk is om lekker lang in bed te slapen en ongegeneerd uit te slapen. Zeker als u op één van de heerlijke matrassen van de Matrassenman ligt. Toch gaat het dagelijkse leven gewoon door en zijn we in de meeste gevallen genoodzaakt om ’s ochtends uit bed te gaan. Voor de één wat moeilijker dan voor de ander. Voor de niet vroege vogels onder ons een aantal tips om makkelijker het bed uit te komen.

Wist u dit over dromen?

Slaap is absoluut essentieel voor ieder mens. Alhoewel nog steeds vele studies gewijd worden aan ons slaappatroon, weten we steeds meer over deze dagelijkse activiteit. Elk zoogdier, vogel en de meeste vissen hebben slaap nodig om te kunnen functioneren. Maar wist u dat deze dieren ook dromen? In dit blog geven we u nog 5 wetenswaardigheden over dromen die u waarschijnlijk nog niet wist.

U vergeet 90% van uw dromen U herkent het vast: u wilt een leuke droom navertellen maar dat blijkt nog niet zo gemakkelijk.

5 tips voor overdag die zorgen voor een betere nachtrust

In ons vorige blogbericht heeft u 5 tips gelezen voor wat u in de nacht en avond kan doen om uw nachtrust te verbeteren. In dit blog vindt u nog eens vijf handige tips, maar dit keer over wat u overdag kunt doen zodat u ’s nachts beter slaapt.

Tip 1: Cafeïne Koffie is één van de meest gedronken dranken in de wereld. De cafeïne geeft het lichaam een opkikker en velen hebben koffie nodig om wakker te worden. Cafeïne zit niet alleen in cola en koffie, maar ook in thee.

5 nachtelijke tips voor een betere nachtrust

We hebben het allemaal wel eens: een slapeloze nacht of veel te vroeg wakker worden. Om uw nachtrust te bevorderen kunt u wat simpele stappen volgen. In dit blog geven wij u 5 handige tips die u ’s avonds of ’s nachts kunt gebruiken om uw slaap te verbeteren.

Tip 1: Ritme Uw biologische klok is gebaat bij ritme. Dit slaap/waakritme staat bij een gemiddeld persoon afgesteld van 00:00 tot 7:00 uur.
Getoond 31–34 van 341234next �